Aktuality a plány

(18. 04. 2018) SEMINÁŘ STRES A PREVENCE SYNDROMU VYHOŘENÍ

Ve dnech 5. a 6.4.2018 proběhlo v prostorách společnosti Čtyřlístek – centrum pro osoby se zdravotním postižením Ostrava, p.o. školení na téma „Stres a prevence syndromu vyhoření“. Cílem školení bylo poukázat na nebezpečnost tohoto syndromu pro osobnost zaměstnance, pracujícího v sociálních službách, na jeho výkon, soustředění, psychickou stabilitu a motivaci. Zaměřeno bylo cíleně na specifika práce účastníků školení, vzhledem k nárokům a zátěži, které musejí opakovaně čelit. Školení dále nabízelo vzájemnou diskusi, předávání zkušeností i interaktivní práci ve skupinách. Cílem bylo společně hledat účinné způsoby, jak zabránit vyhoření i syndromu tzv. vnitřní výp...

Zobrazit

(12. 04. 2018) KONFERENCE 17. DUBNA 2018 - VYPRODÁNO

Vážení zájemci, konference: "Chcete nové zaměstnance?“, která se uskuteční 17. dubna 2018 ve velkém kongresovém sále hotelu Imperial v Ostravě je již plně obsazena, proto s lítostí musíme odmítnout Vaše další rezervace. Děkujeme za pochopení. Budeme rádi, když se podíváte i na naše další akce. Simona Šutariková, za organizační tým. ...

Zobrazit

(10. 04. 2018) SEMINÁŘ JEDNÁNÍ S PROBLÉMOVÝM KLIENTEM

Na konci března proběhlo ve školicí místnosti budovy Magistrátu města Ostravy jednodenní školení na téma „Jednání s problémovým klientem“. Cílem školení bylo seznámit účastníky s problematikou typologie problémových klientů a se způsoby jednání, které nám mohou pomoci předcházet zátěžovým situacím a konfliktům, případně je úspěšně řešit. Dozvědět se, jak můžeme předjímat potíže podle jednání a vystupování klienta a jak zajistit, abychom nezavdali příčinu k jeho negativnímu jednání a dozvědět se podrobnější informace o jednotlivých typech problémových lidí, kteří mohou být jejich klienty, a probrat způsoby jednání, které přítomným pomohou v jednání s nimi. Lektorka:...

Zobrazit

(10. 04. 2018) SEMINÁŘ ZVLÁDANÍ EMOCÍ

Dne 21.3.2018 proběhlo ve školicí místnosti společnosti Fakultní nemocnice Ostrava školení se skupinou zaměstnanců, pracujících v nelékařských oborech, kteří denně vstupují po celou svou pracovní dobu do komunikace s pacienty a jejich rodinami, známými a přáteli. Tyto situace jsou často velmi náročné emočně, někdy dokonce výrazně zátěžové a vedoucí ke konfliktům. Některé sociální skupiny mají navíc tendenci takové situace záměrně vyhrocovat, což je pro zaměstnance velmi vyčerpávající, protože jsou nuceni čelit atakům a jednat přitom zcela profesionálně a podle norem interní kultury firmy i požadavků a zásad nadřízeného orgánu. PhDr. Alena Sehnalová, lektorka. ...

Zobrazit

(10. 04. 2018) ZVYŠOVÁNÍ KVALIFIKACE V IT DOVEDNOSTECH

Společnost Petr Otáhal, a. s., právě obdržela od Ministerstva vnitra ČR schválení 7 akreditací týkajících se vzdělávání v oboru IT, a to Word, Excel, PowerPoint a Outlook v úrovních mírně pokročilí a pokročilí. Primárně jsou tyto kurzy určeny pro úředníky a vedoucí úředníky územních samosprávných celků, ale najdou uplatnění i ve firmách všude tam, kde se zaměstnanci potřebují zdokonalit v používání těchto programů od Microsoftu. Výhodou je menší časová náročnost, protože všechny kurzy jsou jednodenní. Školí naši odborníci ve vedení počítačových kurzů – pan Dalibor Fanfara a pan Ing. Pavel Kiša. Vzhledem k interaktivnosti si účastníci budou moci získané znalosti ihn...

Zobrazit

(05. 04. 2018) FUTABA CZECH: ŠKOLENÍ MISTRŮ

Ve dnech 22.-23.03.2017 proběhl v prostorách hotelu Brixen v Havlíčkové Brodě seminář Školení mistrů pro společnost Futaba Czech, s.r.o. Úvod semináře byl věnován roli mistra ve výrobní společnosti, kdy byla probírána témata jako co je důvodem existence firmy, proč je pro firmu důležitý zákazník, jak tržby a náklady ovlivňují vytváření prostředků pro stabilitu a rozvoj firmy a co z toho vyplývá pro výrobu, mistry a operátory. První velký blok byl věnován rozpoznání osobnostního nastavení a pracovního chování zaměstnanců, kde si účastníci vyzkoušeli několik metod pro rozpoznání typologie člověka a jak efektivně jednat s různými osobnostními typy. Součástí tohoto blo...

Zobrazit

(28. 03. 2018) MBA - OBCHODNÍ KOMUNIKACE

22. a 23.03.2018 proběhla výuka tématu "Obchodní komunikace" další skupiny studia MBA. Studenti v průběhu hledali konkrétní propojení tréninku obchodních dovedností s jejich pozicemi a praxí. S velkým zájmem a nasazením, s použitím interaktivních metod "brainstorming" - vytváření myšlenkových map, tréninkem a dopřednou zpětnou vazbou, prošli všemi částmi tématu s celou řadou konkrétních vychytávek. Všichni se těšili na moment, kdy budou vše aplikovat v reálných situacích. Velká míra pozitivnosti, otevřenosti i kritičnosti pomohla ke kvalitní přípravě. Držím palce. Pavel Vyvijal - lektor, trenér, kouč.   ...

Zobrazit

(22. 03. 2018) WORD PRO POKROČILÉ V ROŽNOVĚ

Po čtvrté proběhl v úterý 20. 3. 2018 na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm celodenní kurz Wordu pro pokročilé, určený pro zaměstnance úřadu. Cílem kurzu bylo naučit účastníky některé nové a zefektivnit již známé postupy při úpravě textových dokumentů a tím pádem ještě více zjednodušit a urychlit jejich práci na PC. Proto jsme se zaměřili především na správné používání stylů, pokročilé možnosti číslování, práci s wordovskou tabulkou a tabulátory. Jako vždy byla pracovní atmosféra velmi příjemná a pozitivně ovlivnila průběh celého školení. Všichni účastníci oceňovali zejména ty poznatky, které mohou využít ve své každodenní práci. Už dnes se těším na opětovné se...

Zobrazit

(20. 03. 2018) S HOSPODÁŘSKOU KOMOROU JIŽ 25 LET

I naše organizace je dlouholetým aktivním členem Hospodářské komory. Cituji z dopisu jejího prezidenta Vladmira Dlouhého: „Vážený pane, dnešní den je pro všechny členy Hospodářské komory České republiky významný, neboť slavíme 25. výročí svého vzniku. Rád bych vám co nejsrdečněji poblahopřál, a při této příležitosti i poděkoval za vaše aktivní členství. Naše Komora za uplynulé roky procházela úspěšným, ale i složitým obdobím. Mám dobrý pocit, podpořený odezvou od představitelů státu, politiků, partnerských svazů a v neposlední řadě významných tuzemských i nadnárodních firem, že jsme největším a respektovaným  zástupcem podnikatelů v české společnosti.  Se současným...

Zobrazit

(19. 03. 2018) CHCETE NOVÉ ZAMĚSTNANCE? - JEDINEČNÁ KONFERENCE

Než nás v továrnách zastanou roboti, bude potřeba stále přijímat zaměstnance. Kvalitní zaměstnance. Lov a inzerce na sociálních sítích nebývá vždy úspěšná. Co musíme dělat proto, aby se k nám do organizace lidé sami hlásili? Pracovat na vlastní PERSONÁLNÍ ZNAČCE. Ti, kdo začali budovat vlastní personální značku před léty, nyní sklízí úspěchy a neřeší nedostatek kvalitního personálu. Chcete-li se dostat do podobné pozicie, přijďte se inspirovat a dozvědět se, jaké konkrétní kroky uděláte, abyste získali nové zaměstnance. Diskutovat s Vámi budou: Vít Baloušek, marketingový expert na HR branding, Jitka Součková, marketingová ředitelka Grafton Recruitment a Vladimír Va...

Zobrazit


Zobrazit archiv tiskových zpráv